HIRDETÉS

Fair Play Szabályzat: Kérdések és válaszok

A Fair Play Policy-vel (Tisztességes játék irányelv) kapcsolatos kérdések, amelyek megválaszolásra kerültek, ebben a topikban lesznek elolvashatóak.

Magát a szabályzatot ITT találhatjátok meg, természetesen magyarul.

 

(K = kérdés; F = felelet)


K: Miért nem tiltjátok be egész egyszerűen az összes modot?
F: Mi is imádjuk a modokat. Egyszerűen arról van szó, hogy találtunk a modok között néhány olyan funkciót, amelyek tisztességtelen előnyhöz juttathatnak játékosokat. Ez az oka annak, hogy nem bizonyos modok kerülnek tiltólistára, hanem bizonyos modok funkciói.

K: Miért nem tesztek szimplán közzé egy listát a tiltott modokról?
F: A modok megnevezése esetleg nem szándékos figyelemfelhívás is lenne azok számára, akik eddig nem használták, továbbá egyáltalán nem biztos, hogy az összes modról tudunk, amelyek tisztességtelen előnyhöz juttathatják a játékosokat, így egyszerűbb globálisan meghatározni, hogy mely funkciókkal tilos élni. Egyébiránt a játékosoknak lehetőségük van megkérdezni bármelyik moddal kapcsolatban, hogy legális-e, válaszolni fogunk rá.

K: Ha korábban használtam illegális modokat, de a Fair Play Policy bevezetésével eltávolítottam őket, banolni fogtok?
F: Nem.

K: Lehetősége van a Wargaming-nek kitiltania a játékból az indok megnevezése és/vagy bizonyíték bemutatása hiányában?
F: Ha valaki banolásra kerül csalás miatt, egy üzenetet fog látni a képernyőn, amely azt fogja állítani, hogy tiltott funkciók használatáért szankcióban részesül. A felhasználó semmilyen más részletet nem fog megtudni, így azt sem, hogy mely modok használatáért kapta a büntetést, és azt sem, hogy mikor használta a szóban forgó funkciókat. Ennek az az egyszerű oka, hogy nem szeretnénk, ha kiderülne, milyen rendszer alapján derítjük fel a csalókat. Ez egyébként egy megszokott gyakorlat a játékiparban.

K: Miért nem banoljátok ki a csalókat rögtön, első alkalomkor?
F: Szeretnénk minden csaló számára egy második esélyt adni annak reményében, hogy a továbbiakban ők is tisztességesen játsszák a játékot, és élvezik is azt.

K: Mikor indul el a csalásészlelő-rendszer?
F: Már megy.

K: Mikor kerülnek kiosztásra az első kitiltások?
F: A közeljövőben.

K: Elévülnek-e valaha a csalásokért járó büntetőpontok?
F: Kétcsapásos rendszer van érvényben. Ez annyit tesz, hogy az első észlelt kihágás után 7 napos bant kap a játékos, a második alkalommal viszont végleges kitiltásban részesül. Egyelőre nincs tervben, hogy az első csalás után „megbélyegzett” fiókok büntetőpontja valaha is nullázódjon.

K: Tartalmazhatnak-e a WOT portáljáról letöltött, hivatalos modcsomagok tiltott módosításokat?
F: Nem. Minden teljesen rendben van azokkal a modokkal kapcsolatban, amelyek az oldalunkon reflektorfényt kapnak.

K: Feloldásra kerülnek-e valaha azon klánok kitiltásai, amelyeknek sok tagja szabályszegő volt?
F: Egyelőre nincsen tervben ilyesmi.

K: Ha csak egyvalaki használ csaló modot a divízióban egy klánháború során, a klántársai is meg lesznek büntetve? Még egy ember is könnyen taktikai előnyhöz juttathatja a csapatot bizonyos modok segítségével.
F: Ilyen terveink sincsenek még jelenleg.

K: Közzé fogtok-e tenni bármilyen statisztikát a csalók kitiltásával kapcsolatban (pl. kibanolt játékosok száma stb.)?
F: Igen, a kitiltott játékosok száma minden „banhullám” (banolási időszak) idején közzé lesz téve. Természetesen a szankcionált játékosok neveit nem fogjuk kiadni. A nyilvános megalázás rossz dolog.

K: Egészen pontosan hogyan lesznek a csalók észlelve? Hogyan lehetünk biztosak abban, hogy nem hibázik a rendszer (olyan játékos kitiltása, aki nem is csalt, ún. „hamis/álpozitív” eredmény produkálása)?
F: A csalódetektor rendszer működéséről nem adunk ki információt, sajnáljuk. Ennek az az oka, hogy nem szeretnénk, ha a csalást készítő személyek/csapatok kijátszanák a rendszert valahogy.


Olyan funkciók, amelyek használata engedélyezett:

  • Jelenleg nem tiltott, de a jövőben változhat:
    • Modok, amelyek felfedik a játékosok által használt felszereléseket (pl. töltésgyorsító)
    • Ellenséges tank irányjelző modok, amelyek megmutatják, merre, milyen tankok, milyen távolságra vannak a jelenlegi látókörünkön kívül. Ezen mod használata csak abban az esetben engedélyezett jelenleg, ha egyetlen irányjelzőt mutat a mod, amely a hozzánk legközelebbi tankra mutat.
    • Csatán belüli álcaérték-kalkulátor
  • Engedélyezett:
    • Csapat-HP kijelző mod (amely a két csapat tankjainak összesített életerejét jelzi ki az alapján, hogy a játékos képernyőjén melyik tankhoz mennyi HP tartozott a legutóbbi alkalommal)
    • Battle Assistant: az arty-k számára speciális kameraállást/látószöget nyújtó mod
    • Hosszabb 6. érzék hangeffekt (pl. 10 másodperc hosszú hang a gyári, rövid hangjelzés helyett)
    • Halott tankok modelljének fehér színre festése: olyan mod, amely a halott tankokat kiemeli az által, hogy teljesen fehér színűre alakítja
    • Olyan módosítások, amelyek bizonyos elemeket kiemelnek valahogy annak érdekében, hogy jobban láthatóak legyenek (pl. világossárga vonat stb.)
    • Kizoom-oló modok
    • Olyan modok, amelyek megjelenítik a minimap-en, hogy merre néznek az ellenséges tankok ágyúi a kirajzolási távolságon belül
    • Ködeltávolító modok
    • Hangmodok
    • Vizuális effekttel kapcsolatos modok: pl. robbanás effektjének megváltoztatása, füst eltávolítása stb.
    • Szerveroldali célkereszt: másodlagos célzópont, amely megmutatja, hogy hova céloz az ágyúd a szerveroldalon
    • Sebzésindikátor modok: engedélyezettek, ha nem jelzik ki az ellenség hátramaradt újratöltési idejét
    • Statikus újratöltési időt kijelző modok: tehát csupán becslést adnak egy tank újratöltéséről, és ha előtte egy tank magát, nem számolnak vissza
    • Tankok skinjét megváltoztató modok, beleértve azokat a skinmodokat is, amelyek a tankok modelljén mutatják, hogy melyik modul és legénységi tag hol helyezkedik el
    • Játékon belüli átütésjelző modok
    • Olyan mod, amely a 6. érzék hangjának és jelző ikonjának időtartamát meghosszabbítja
    • Olyan mod, amely a tank modelljén színes jelekkel mutatja a tankot eltaláló lövéseket 
    • A játékon belüli napszakot megváltoztató modok (abban az esetben, ha csak esztétikai szempontból jelentenek módosítást a játékra nézve)
    • Tank-fényszóró modok
    • Olyan módosítások, amelyek megakadályozzák, hogy rálőhess a csapattársadra

 

Vegyétek komolyan a játékot és játszatok igazságosan!

HIRDETÉS
HIRDETÉS

a keresés eredménye

Fórum hozzászólások

Dühöngő - Mit művel a w.o.t.
2017.01.23. | zabos

Az álca nálam se működik senkit nem látok de 50-80 m rol lődöz az O-I de nem látom .Sorolhatnám a s...

HELP - segítség kérés
2017.01.22. | zeroveritas

Próbáld meg modok nélkül. Ha kidob közben, akkor vissza kellene engednie, vagy autómatán csatlakozz ...

Egyebek - Keresem a grundom
2017.01.22. | fruttiur

Előszó: Kérlek dobjatok át a megfelelő helyre ha ez nem az, köszi! Keresek egy grundot vagy bandát ...

HELP - segítség kérés
2017.01.22. | 2600k

hello, olyan problémám van hogy minden oknál fogva kidobb játék közben és amig benem felyeződik a cs...

Dühöngő - Mit művel a w.o.t.
2017.01.20. | zeroveritas

Ezt hívják szopóágnak. Nekem is van ilyen, de most elkiabálom, hogy pont nyerőben vagyok (ezután maj...

Partner oldalak


Wot Magyar Liga

http://www.simsporttv.com/

http://infestation.gportal.hu/

http://magyartank.gportal.hu/

Kopasz

Roncskutatok

WoWshungary

Xbox